torsdag 6 juni 2013

REUNION

Imorgon rakt efter jobb kommer jag och studiekompisarna att styra nosen mot Kimito var vi kommer att spendera veckoslutet på Jennies stuga. Stugmys, bastubad, god mat, fest och solbad står på schemat. Vi har inte setts i grupp på ett bra tag nu så det ska bli riktigt kul. Denna gång kan inte riktigt hela gänget närvara men vi hoppas på bättre lycka i Augusti då det blir dags för en helg i Jeppis på Mikis stuga i stället. Jag kommer nog inte att blogga något i helgen eftersom jag inte kommer att ha datorn med mig och inte ännu kommit mig för att skaffa en telefon som är kapabel till att bloggas med. För min del önskar jag alltså er alla ett gott veckoslut! :)

Reunion i Tammerfors förra året. Tänk att vi alla kunde vara med då! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)