söndag 2 juni 2013

School's out

Igår var jag som anant i Centis på lite konsert och parkhäng. Planerna var öppna för vad som sku ske efter Centris, jag var lite sugen på att ta mig till Åbo men orkade inte sen då det kom till kritan. Blev mer chillandes på Axels gård och så var jag även till Harry's en sväng före läggdags. Hann tydligen stjälpa i mig ganska mycket dricka också under kvällen märkte jag idag då jag vaknade klockan åtta och mådde så pyton att jag inte kunde somna om.

Det var ganska rolit då jag ringde till Fanny som var på åbotarna för att meddela att jag blir i Pargas och hon frågade var jag va "sitter vid bordet på axels gård" till vad hon sa "men axel e ju här!" och mycket rätt. Då jag började kolla runt mig på alla människor så fanns där ingen Axel haha.

Idag har jag luggit i solen och även lagat mat. Gjorde lite mer tidskrävande mat idag då jag gjorde ribbs med hemlagad marinad. Revbensspjällen sku först koka en timme i en blanding, sedan marineras och därefter kastas på grillen.

Jag och Jojo

AleG och djävulen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)