onsdag 5 juni 2013

Gokväll!

Har fått klagomål av en viss trogen läsare att hans dasslektyr tagit slut nu då jag inte uppdaterat här. Det ber jag så hemskt mycket om ursäkt för men jag har helt enkelt haft bättre för mig. Eller bättre och bättre, lilla krapulan på söndag morgon visade sig utvecklas till århundradets värsta huvudvärk som varade enda in kvällen och gårdagen gick åt att flytta alla behövliga (och obehövliga) saker till Pargas för sommaren. Bestämde förra året att jag sku behärska mig med hur mycket kläder som ska flyttas iår men det hela gick överstyr endå, fem sopsäckar kläder behöver tydligen en människa över en sommar. Egentligen var det alltså bara måndag väll och idag som jag gjort något mer angenämt. På måndag var jag på stranden med Peppe och ett par kompisar och idag är vi på stugan. Jag ska alltså inte vara långvarig här på datorn. Det finns gräs att kratta och en bastu att värma. Ha det gött fram tills näst!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)