torsdag 13 juni 2013

Regn

Jag hatar mig själv för att mitt "på länk minst två gånger i veckan" motto håller på att dö ut igen. Förra veckan blev det bara en tur, liksom det antagligen blir den här veckan också. Okej, jag ska inte säga så riktigt ännu men igår blev det inte av för då var vi på stugan, idag har det regnat (lame excuse) och imorgon ska jag genast efter jobb till Åbo på Ias födelsedags kalas. Lördag eller söndag efter Peppes kusins konfirmation måste det bli då. Synd bara överväger jag att fara ut till stugan igen.

Nästa vecka är det redan midsommar (!!!) och än så länge har jag inga som helst planer. Vill göra något väldigt kul och somrigt samt se en massa människor. Synd att man börjar bli lite i det äldsta laget att fira i Nagu. Eller nja, kanske man inte är för gammal men man kanske längtar efter något nytt. Sku helst ha en stor jävla stugfest någonstans var jag inte har något ansvar och var alla rymms gott och väl in och och sova.

Jag och Jennie på plåtbröd, så jävla gott! Tog en som hette Algoth.

Freja och jag. Typiskt nog var det inget Pargas lag med på Lindan Cup just iår då jag var och titta på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)