tisdag 11 juni 2013

hallå

Tiden bara flyter iväg. Hinner knappt med något om dagarna innan det blir läggdags igen. Kan inte fatta att det är juni redan, och inte ens början av juni utan det närmar sig redan mitten. Snart har vi juli här, sen augusti och inte länge till regn, rusk och snö efter det. Hui.

Nu ska jag sluta deppa och berätta om helgen i stället. Det var alltså Kimito och Jennies stuga som gällde. Fredagen började vi med att gå husesyn hemma hos Jennie, sedan till butiken och därefter ut till stugan varifrån vi for på en liten båtutfärd till Porten innnan vi började grilla och värma bastun. Det var jag, Jennie, Anna, Sara och Freja. På lördagen åt vi bl.a. plåtbröd och på kvällen hade Jennie bjudit till fest på stugan. Vi var kanske en tjugo styckna och vi hade en väldigt kul och lyckad kväll.

Längtar redan tills Augusti då vi ska ses alla igen och då kan kanske även fler av oss komma! Lovar att lägga upp fler bilder från helgen men just nu har jag akkun slut och bilderna i telefonen.

My lovely ladies <3

Jag och Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)