torsdag 6 juni 2013

Torsdag

Idag ska jag hoppeligen (verkar alltid komma nåt emellan) se AleT som är nyss hemkommen från en veckas vistelse i Croatien. Vi har planerat att gå på länk och sedan och simma i samma veva. Har ju lagt upp ett mål åt mig själv, att jogga minst två gånger i veckan. Det har hållit väldigt bra nu i tre veckor men denna vecka verkar det bli bara en tur. Jag suger. Enda andra möjliga lösningar är två turer idag, haha, att släpa med alla studiekompisar på en länk i helgen, vilken jag kommer spendera på Jennies stuga i Kimito eller också se till att inte vara allt för bakis på söndag för att klara av en löprunda. Allternativ två och tre kanske inte är så omöjliga endå.

Det har verkligen strulat till sig på jobbet nu. Med en sjukskriven kan jag så gott som säga adjö till mina hopp om en ledig Ruissi samt Rockoff fredag men jag ska inte klaga. Alla i min närhet är i alla fall krya och vid liv. Ska sluta tänka själviskt.

Stugan i kvällsolen. Vacker som en vårdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)