lördag 2 maj 2015

Min vapp

Vappaftons firandet började jag med brådska. Jag hade byteskläder med mig till jobbet och böt om där på några minuter innan jag hoppade i bilen för att åka med mamma och pappa till vårdberget. Sminka fick jag i bilen. Väl framme chillade och satt jag på mössan med AleT, hennes pojkvän och hans kompisar. Efter vårdberget for jag vidare på fest med Fanny till Ellen och Ia och dit kom senare också AleG. Jag hade en riktigt trevlig kväll med gamla och nya bekantskaper.

På vappdagen var vi ett schack som kom ut till stugan för att grilla och dricka lite till. Vi spelade också olika spel som mölkky och petanque. Riktigt bra alternativ till picnicen, kul att få igång stugsäsongen. Peppe körde just över dem med båten så nu är det bara jag och han kvar. Vi ska antagligen stanna en natt till. Lite lugnare meininki.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)