söndag 24 maj 2015

Helg

Jag ligger halvdöd hemma i sängen just nu. Bra kväll igår! Först förfestade vi hos Fanny och Freja med Ida och Johanna, sen for vi till Piazza där vi shotta absinth av någon konstig, aldrig för mig klar, anledning och därifrån vidare till Börsen. Piazza var ganska tråkigt, allt för cool och smooth för mig, haha. Stelt också. Börsen var Börsen, köttdisken var i full gång som vanligt om ni vet vad jag menar. En massa kåta karar, jobbigt för den som bara vill dansa och ha kul med kompisarna. I sin helhet endå en lyckad kväll och skönt att vakna i egen säng då jag och Johanna beslöt oss för att dela taxi hem inatt.

Natten före sov jag och Peppe på Granholm. Vi firade en riktigt mysig fredagkväll och på lördag fick vi även lite jobb gjort. Jag har stört mig på två stubbar vi har i gräsmattan och igår fick de ryka. Det var vi mot stubbarna i kriget om gräsets herravälde, men efter att ha kämpat tappert fick de tillsist endå ge vika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)