onsdag 13 maj 2015

Tyngd fallit från mina axlar

Halleluja. Ni vet när det är någonting man borde göra men inget är där att pusha en till det. Saken gnaver som en sten i skon. Imellan åt kan man glömma det för stunden men så kommer man på det igen. Oftast på kvällen, liggandes sömnlös i sängen. Då lovar man sig själv att ta tag i saken nästa dag men så har igen en månad passerat. Eller är det bara jag som är så oåstadkommande?

Idag ha jag i alla fall fått tömma stenen ur skon. Jag har ställt mig i kö till tandläkaren, något jag tänkt i snart ett år... och fått tid till astmakontroll. Något jag borde koll upp varje år men nu låtit två passera.

Känslan just nu är så skön! Jag rekommenderar åt alla att "just do it". Nedan mitt försök att se lättad ut, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)