måndag 27 april 2015

Hänt i Ekenäs

Under utekvällen då vi var påväg ut och svalka oss på terassen med flickorna hörde jag att min låt jag önskat säkert två timmar sedan började spela. Inte kunde jag ju bara låta soundtracken för hela helgen gå förbi så jag vände i trappan, sprang ut på dansgolvet, började shejka och tog mig sedan upp till DJ båset och fortsatte mitt shejkande där haha. Jag dansade på för fullt (säkert fult också) i ett par låtar tills DJn tyckte det var dags för mig att fara bort en stund haha. Det var i alla fall fullt ös och sjukt kul hade jag! Fick några fans också, två flickor i vessa kön som kom fram och presenterade sig och sa att jag dansat coolt och att jag knappast var hemma från Ekenäs för att ingen gör så här. Haha, allt kommer man på också.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)