måndag 4 maj 2015

Maj-månad

Vad maj betyder för mig, förutom vårkänslor, soliga dagar, pirr i magen, lycko-rus, stugliv och vänner är att snart ett år passerat sedan jag sist varit iväg på utomlands semester (om inte vår "en dag i tallin" resa med jobbet räknas för det var bara två veckor sedan). I maj ifjol åkte nämligen jag, Jennie och Freja till Kos för en vecka. Sol, bad, glass, god mat och lite party. Oj, så skönt vi hade det. Sku betala stora pengar för att få göra om det iår. Just nu ligger dock mina hopp på antingen en utomlands resa i augusti eller nångång i vinter. Helst båda men får se nu vad jobbet ger efter. Ska böna på mina bara knän om lite tjänsteledigt i vinter. Bahamas, Zanzibar, Malaysia, Bali, Mexico... Alltid kan man drömma.

Bilder från vår dag i Tallin nedan.

Det unga bordet, Annika, Anna, Cessi och jag.



Alla samlade på Peppersack restaurant. Helt ok mat, inget desto speciellare och länge fick man vänta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)