måndag 16 mars 2015

Supertreenit

Igår var jag, Johanna och Alet på Supertreenit till Nådendal. Ingen av oss hade tidigare varit på supertreenit förut så lite ute var vi men snabbt förstod man var man sku vara och när. En del av timmarna vi gick på sku man ha boka i förväg och andra var öppna för alla. Timmar vi hade bokat var Flowride och Les Mills Just dance. Flowride hade vi klockan 9 på morgonen. Det roliga var att vi inte riktigt visste vad vi bokat och då vi kom in i salen, fullt med spinningcycklar. Flow... RIDE! Jag absolut hatar spinning men det här var en lite mildare version av Flowride så det gick nog bra endå. Efter det var det Just dance, Body Attack, matpaus, Body combat och Shabam. En kul dag! Idag har jag dock lite ont i vänstra benet och ligger därför hemma och vilar i stället för att vara på Zumba på Sports Gym.

Från eventet fick man två stora kassar fyllda med kosmetik och mat. Jag har ätit en massa allt möjligt både igår och idag. Har nog ätit tillbaka tvådubbelt de kalorier jag förbrände igår, haha. En del av kosmetiken vet jag inte åt vem jag ska truga, har nämligen inte användning för allt. Kosmetik bara väller in hos mig. En dödö har jag t.ex. inte köpt sedan typ 3 dödön tillbaka och två har jag i skåpet och väntar. Dödön får man i alla fall användning för i något skede men hur många ansiktscremer och bodylotions behöver en människa... inte lika många som jag just nu äger i alla fall.

Kom på i bilen att jag inte hade tagit någon bild. Hmm... kanske de sku ha vari bättre med ingen bild alls, haha.
Bild från Supertreenits hemsida, you get the picture.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)