fredag 13 mars 2015

Min dag i bilder


Började morgonen med att rulla på min foam roll. Jag vaknade nämligen mitt i natten av att jag låg och spände ihop käkarna för glatta livet och känsla i tänder, käkar, nacke och axlar var därefter på morgonen. Vet inte varför jag gör det, vet att jag inte gjort det förut men nu händer det alltid ibland. Försökte mjuka upp axlar och nacke på rullen men utan framgång eftersom jag senare fick sjudunderlig spänningshuvudvärk. Att det sedan var en man som spelade dragspel utanför apoteket halva arbetsdagen gjorde inte huvudvärken mildare precis, haha men jag ska inte klaga, det var kul med lite marknadskänsla.


Arnolds till kaffet. HURRAAA! Ingen hade dessutom hunnit spoila överraskningen så den var total då jag steg in i kafferummet. Vilken lycka! Jag och en kollega delade donitsar och åt en varsin halva kinuski och choklad. Smakade gudomligt flott.


Hakuna matata, huvudvärken har släppt, solen skiner in på apoteket, fredag, livet ler. Och ja, Arnolds i magen.


Just nu. Jag och Peppe i varsin soffa. Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)