måndag 23 mars 2015

Helgen som gick

Jag har haft en av de bästa och skönaste helger på länge. På fredag for jag och Peppe först ut på länk inklusive backträning och sedan till Kamu och äta. På lördag var jag först på morgonpump och for sedan direkt därifrån i Fannys mammas skjuts till Onnibussen som tog mig och Fanny till Helsingfors. Där shoppade vi och åt på Streeteat Helsinki. Och frös så in i helvete mycket men det är redan ett minne blått. Då AleG var klar med sitt anslöt hon och så for vi via butiken hem till henne och mös. Vi satt uppe hela kvällen och pratade allt mellan himmel och jord vid köksbordet. Skön kväll! På söndag åkte vi hem och jag for med Peppe via Ikea.

Nästa helg blir en hel del mindre mys och mera PARTYYY! För då blir det pampasdagarna i Vasa. On the road again alltså, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)