onsdag 11 mars 2015

Oljelampa

Kolla vilken snygg oljelampa jag köpte på ett loppis i helgen! Har stora planer på att faktiskt använda den också. Jag har aldrig förut ägt en oljelampa och ännu mindre haft eld i en så jag är lite noijig. Jag vill ju inte skapa en oljebrand heller. Nu har jag i alla fall googlat och youtubat allt om oljelampor och en allt för stor kost verkar det inte vara så länge man är försiktig och använder vettet.

Ser den på balkongen en varm sommarkväll där jag och Peppe sitter och njuter av livet. Herre du milde vad jag ska njuta av vår balkong i sommar! Tidigare sommrar har vi ju alltid flyttat ur våra lägenheter till sommaren och aldrig kunnat njuta av balkongen. Jag har redan börjat kolla efter inredning till också, oj vad den ska bli mysig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)