torsdag 27 mars 2014

Pre-pampas post

Ska riktigt just gå och lägga mig men först hade jag lite ärenden på datorn. Läste igenom mina mejl och besökte nätbanken. Nätbanken hade inga goda nyheter att ge då brukskontot innehöll mindre än en hundra lapp. Med tanke på det kommande veckoslutet blev jag alltså tvungen att låna lite, lite, lite från mitt sparkonto. Lovar och svär på hedersord att betala det tillbaka så fort jag får lön, hehe. Och nej Freja och Jennie, det var inte era Greklands pengar jag var tvungen att ta till. Eller var det? Muhhahahahaha.

Jaja, imorgon ska jag stiga upp relativt tidigt för att packa väskan (varför fan har jag inte gjort det idag?) och möjligtvis även färga mitt hår lite. Resultatet får ni se senare! Gonatt!

(Update: Blev inget bra resultat av mitt hårfärgnings försök men möjligen blir det någon annan gång så ni får se)

Pampasbilder från föregående år:








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)