söndag 23 mars 2014

Fontti

Igår var jag, AleT, Anna, Miki och Sara till Fontti en stund på kvällen. Vi hade bestämt tidigare på dagen att gå någonstans ut och sitta senare så det gjorde vi alltså. Jag hade aldrig varit till Fontti förut men jag tyckte nog det var ett helt bra ställe att sitta och umgås med sina vänner i. Relativt billig dricka och inte allt för hög musik heller, så att man fortfarande kunde höra dem man ville höra utan någon större ansträngning. Något jag tycker att är väldigt viktigt i en bar och också orsaken till varför jag inte längre orkar gå till Papu. Handär jävla trubaduren som är där varje veckoslut och sjunger sina latino låtar på högsta volym, man blir ju bara irriterad. Då vi märkte att vi höll på att bli trötta tänkte vi att vi byter bar. Vi gick in till Blanko och Tintå men de var bägge så fulla att vi hade fått stå så vi gick till Fontana i stället på lite vin och även kaffe. Då ögonlocken igen började tynga och Fontana sku stänga gick vi hem. Jag var dödssugen på lösgodis men gick ju förståss inte att köpa någonstans då mera så nu funderar jag på att ha en Twilight marathon för mig själv med lösgodis senare idag. Inte en helt dum idée men först måste jag läsa! Och länka.

Tog ingen bild igår så den här gamla på oss, i äkta Pampas anda får räcka. Pampas nästa helg, tjohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)