onsdag 26 mars 2014

Stresshelvete

Jag idag: "Having so much to do, you decside to take a nap instead". Jag är helt fucked up, är stressad som få och då jag aldrig stressat förut i mitt liv vet jag inte hur jag ska ta all stress. Jag kan inte hantera den helt enkelt. Förut bara segla jag i medvind men nu fan stormar det. Inatt var första natten på typ fyra nätter som jag inte vaknade med panikångest mitt i natten och inte kunde somna om. Före maj ska jag ha hunnit med fyra tenter, fått min kandi rättad, haft min presentation, tagit mitt mognadsprov, jobbat typ var tredje dag osv. Jag dör. Säger som en vän på facebook: "Kanske man idag på blodgivningen bara sku ha bett dem att lämna kranarna öppna". Haha, inte seriöst då men.

För att inte bli galen försöker jag göra annat än bara sitta hemma och tänka på allt jag borde göra. I helgen blir det ju pampasdagarna och ikväll ska jag mysa lite med studieflickorna. Om jag inte slutar stressa ihjäl mig snart kommer jag säkert vara fet och hårlös till sommaren. Tappar nämligen väldigt mycket hår så fort jag är stressad och det klassiska stress-beteendet är ju hetsätning.

Med den här bilden tror ni väll snart att jag inte skämtade med den öppna kranen sen heller, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)