torsdag 19 september 2013

Ofräsh

Sitter som bäst på bussen påväg till jobbet. Kanske jag ska ta det här morgon bloggandet till en vana. Steg upp med tuppen idag för att hinna på morgonmål till Börsen före jobb. Där ordnades nämligen ett event för apotekspersonal var man fick äta supergott morgonmål medan man lyssnade på några presentationer om olika varor. Hade tyvärr inte alltför mycket tid så hann inte njuta av allt det serverades. Nybakt bröd, müsli, yoghurt, färsk fruktkompott, bacon, ägg, färskpressad juice, you name it. Hann slänga i mig lite av det bästa och sedan rusa iväg till bussen med en liten godiebag i handen.

Just nu känner jag mig helt jävla ofräsh. Vaknade imorse med något underligt exem på halva fejset. Rödflammigt med massor knottror, hoppas det går bort, kliar gör det också. Förutom att halva mitt ansikte kliar regnade det som fan då jag sprang från Börsen till bussen så håret är flott. Så ger det ju heller inte en fräshare look av att jag blev väldig svettig av springandet. Hoppas det hela vänder mot det bättre för inte en själ kan vara intresserad av att hyra sin lägenhet åt oss så som jag ser ut nu. Jag och Peppe ska nämligen gå på en visning efter jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)