torsdag 26 september 2013

Fyfan

Idag mår jag riktigt skit, den här ihärdiga flunsan jag kämpat med on och off i mer än en månad nu är definitivt on idag. Är svag och dosig, värst av alla dagar hittills. Lovade mig själv redan förra veckans måndag att söka mig till läkare ifall det inte gått över men förstås gjorde jag det inte. Och idag får jag betala. Ska försöka få en tid till efter jobb ikväll, vart jag absolut inte sku gå om jag inte vore tvungen. En är sjukskriven där och andra är på semester så kvar blir bara jag och apotekaren, kan inte lämna henne ensam. Mitt exem från fejset har förresten spridit sig till bröstet nu, mycket starkare. Ska se om jag sku få någon salva av läkaren till det också.

Igår kom våra hyresvärdar på besök med en mäklare. De har alltså gått med på att acceptera min och Peppes sida av storyn så vi behöver inte betala något extra och kan ta emot den nya lähenheten. Whoop! Jag var inte hemma men frun jag grälade med i telefon hade bett Peppe hälsa mig att hon ber om ursäkt och fortfarande ser sig som en vän. Rätt så trevligt det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)