söndag 8 september 2013

Fest

"Jag tar med mig hela vinflaskan men jag dricker nog inte mer än hälften". Yeah right, vem trodde jag att jag kunde lura igår riktigt, mest mig själv antagligen. Blev alltså en hel del supandes endå fast jag bestämt mig för att ta lite paus då krapulan förra söndagen var HEMSK. Det var fest hos några killar här i Pargas och det var en riktigt bra kväll. Dock råkade jag ut för ett, måste medge skitkul practical joke. Någon hade tejpat musduchen, eller bidéduchen som det väll heter på fint språk så att då man inget illa anat sku tvätta händerna for vattnet rakt i duschen som såklart var riktad rakt mot en så att man hann bli riktigt dyblöt innan man fattade vad som hände. Egentligen var det inte ens jag som tvättade händerna utan jag stod bara vid sidan om och råkade ha lite otur, haha. Hade nog kunnat bli riktigt arg om det inte vore för att jag älskar såndärna skämt, sku själv ha kunnat lägga upp fällan faktiskt, haha. Därför harmar det mest att jag gick i den. En bra kväll i sin helhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)