tisdag 3 september 2013

I suck

En vän till mig bad mig just att lägga upp bilder från bröllopet men vet ni, jag suger så mycket att jag inte tagit en enda bild på mig och Peppe på hela kvällen. Eller jo en men på den poserar vi tillsammans med brudparet och jag försöker att respektera deras önskan om att inte lägga upp bilder på dem i sociala media. Trist, jag vet. Tror dock det ska finnas bilder på mig och Peppe på brudparets "kiertävä kamera". De hade nämligen en kamera som gick runt bland gästerna man fick ta bilder med, en kul idé enligt mig. Så hade de också satt upp en photobooth i ett hörn var det fanns en massa olika hattar och annat man kunde dra på sig. Där fastna jag nog också en gång eller flera, haha. Den enda bilden jag har att bjuda på vid det här laget ser ni nedan. Skärpning, Emma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)