lördag 19 september 2015

Vain elämää

Jag ligger för ovanlighetens skull i sängen med min dator, jag gör det typ aldrig. Har precis kollat gårdagens avsnitt av Vain elämää, det enda finska programmet som intresserar mig. Enligt mig är det helt superbra artister med iår, alla med låter jag känner till. Maija Vilkkumaa, Anssi Kela, VilleGalle, Sanni osv. Avsinttet jag såg idag bådade riktigt gott för resten av säsongen. I väntan på nästa avsintt!

Idag har jag först varit på morgonpump och efter det via den nyöppnade brödbutiken på malmen. Äkta bröd heter den och alla bröd där är bakta av surdeg. Gott! Tvekade först om jag alls sku täckas fara dit svettig efter gymmet men slutade nojja mig och for endå. Hoppas fan inte bilden en fotograf knäppte på mig öppningsdagen till ära hamnar nånstans. Och knappast det, för en rödsprängd svettboll gör dem knappast så god reklam. Efter det har jag bara väntat här hemma, först på en kvinna som sku komma förbi och kolla igenom mina kläder jag vill sälja och bli av med och efter det på att åka iväg på tjejkväll till Kimito. Kan inte klockan bli fem redan så jag slipper iväg??? Kvinnan var i alla fall en success, tio plagg köpte hon och för tio euro fick hon dem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)