måndag 7 september 2015

Heh

Jag lever. Jag vet. Vad är nytt sedan sist? Jag håller på att bli flint (!) och har överlevt en veckolång koma. Idag är egentligen första dagen sedan jag drog iväg på fest för en vecka (och lite till) sen jag kan påstå att jag varit pigg. Så hejvild fest var det! Haha, kanske nu ändå inte riktigt men nog har jag varit trött sen dess nog! Det var alltså överrasknings 50-års fest åt AleTs föräldrar och Frendi på det. På festen var det var mat, vin, roliga tal, känsliga tal, frågesport, dans och lite (väl mycket) kroatisk sprit. För Johannas del också lite chili-inducerad sprit, haha. Jag har flera gånger skrattat gott åt när jag och Dadas pojkvän Ricke blandade en shot med Lejona och chili-sås och gav den åt Johanna som hämd för att hon lagt skyllorna på oss för något vi inte gjort. Att Johanna dessutom märkte att hennes shot hade annan färg än våra men gick på ursäkten att vi "blandat i lite apelsin juice i hennes för att vi vet hur mycket hon hatar rå sprit" Haha. En riktigt kul kväll men än en gång kan det konstateras att visst kan man vara riktigt pinsam.

Nu är det dags för mig att riskera att halva min hårman blir på kudden eftersom jag tvättat håret ikväll och gå till sängs. Hur kan man lossna så mycket hår!?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)