fredag 7 augusti 2015

Turkiet!

Imorgon morgon klockan 6 lyfter planet mot Turkiet. Det blir jag, Jennie och Sara en vecka i solen. Ska bli härligt att känna sommaren efter vädret vi upplevt här i sommar. Hela min gågna vecka har egentligen bara handlat om resan. Jag har shoppat, funderat, packat och längtat. Hade t.ex. inte köpt en ny bikini för iår (hallå vem har behövt det) så jag fick stress shoppa inte bara en utan två åt mig. Hoppas jag får laddat batterierna ordentligt på vår semester för att orka med det långa, arbetsdryga vinter halvåret.

Okej, inte riktigt bara resetänkade har jag ägnat mig åt på sistone. Jag har också varit med Peppe och hans mamma till svampskogen. Jag har varit hos AleG på filmkväll och igår på bio med hela härliga flickgänget! Magic Mike... haha. Ingen som helst handling men underhållande.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)