fredag 31 juli 2015

Detox

Den här veckan håller jag på med en detox. Känner att jag vill spola ut allt det onda jag fått i mig under sommaren. Bara för att smutsa ner systemet i Turkiet igen, haha. För då ska det tammitusan ätas vinegar chips! Det här är andra gången jag gör samma detox. Förra gången var i Januari och då gick det riktigt bra. Nu är jag mest sugen på allt (mest vinegar chips)! Undrar om jag hade bättre motivation då eller om gottis tillhör sommaren mera. Fram tills idag (fredag) har jag levt hela veckan utan mjölkprodukter, gluten, rött kött, vitt socker och säkert mycket annat.

Detoxen jag följer är från Gwyneth Paltrows hemsida Goop. Ni hittar den HÄR om ni är intresserade. Men jag råder er att inte stanna på Goop allt för länge. Risken är nämligen stor att slösa timmar bläddrandes där. Dåligt samvete får man också. Som vem hade vetat att man borde tänja bäckenbotten alltid emellan för att inte bli inkontinent?

Mitt morgonmål härom dagen. Smoothie med cocos, spenat och mango. Gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)