måndag 24 augusti 2015

Sen senast

Lite på en vecka har passerat sedan jag kom hem från Turkiet och konstigt nog känns det som en hel evighet sen! Jag har grejat lite allt möjligt, känns nästan som att jag haft semester fast jag jobbat heltid. Jag är säker på att det är vädret, lite sol gör under för humöret! Då man far till stranden efter jobb känns arbetsdagen bara som en bråkdel av dagen. Förutom badat har jag film-myst med AleG, promenixat med Johanna, solat vid Samppalinna med Fanny, gått på standup, varit på glass till gästhamnen, haft plättkalas hemma och våffelkalas i byn, åkt båt och ätit ute. Tänk om det varit lika fint väder hela sommaren. Hur mycket hade man inte fått till stånd då??

Vet inte om ni märkte men vad jag inte rabblade upp nyss är gym. Inte frågan om att inte ha hunnit utan mer varit avrådd att fara. Fick nämligen hem angina från Turkiet och har ätit antibiotika i en vecka nu. Kliar i skinnet att börja röra på mig mer igen. Först Turkiet och sedan en vecka utan motion, känner mig som en fettklimp. Haha, med tanke på månadsavgiften och hur lite jag gått i augusti kostar det säkert 20 euro per gång som bäst. Imorgon börjar jag igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)