torsdag 17 juli 2014

Måndagsbil

Och så var min semester slut. I dubbelbemärkelse då jag igår var på min första länk på två veckor och idag första gången på jobb sedan månadsskiftet. Känns helt okej men nu fan var det skönt med lite ledigt. Halleluja! Hoppas jag nästa sommar också kan ta minst en vecka semester. Livet <3

Vad som gör mig mindre glad var bilresan hem från jobb idag. Stekhet bil, nån jävel som kilar en för att sedan köra underhastighet tills man når två traktorer och får köra 45 kilometer i timmen hela vägen från fucking rävsundsbron. Hade det inte varit för hettan hade jag nog kunnat ta det hakuna matata men hettan, den jävla hettan. ACn är bara en sak till på den långa listan av söndriga saker på vår inte allt för gamla Citroen. En sak som är lika säker som att jag heter Emma i förnamn är att jag aldrig i livet kommer att köpa en Citroen. Tvi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)