måndag 21 juli 2014

Körsbär

Står ute vid körsbärsträden och plockar i mig bär. Körsbären är lite sura ännu men vill man hinna äta några ska man göra det nu. I träden runtom sitter nämligen en och en annan fågel och väntar också de på att körsbären ska mogna lite till och bli riktigt söta. Ha-ha jag hann före!

Efter kalaset på lördag for jag och Peppe till hans kompis Nash där det var fest. Vi umgick på terassen till midnatt och när de flesta for vidare till Åbo stannade jag och Peppe i Pargas. Vi for till Harrys och hade även farit till Frendi ifall vårt sällskap inte varit för packat, haha. Det var en riktigt kul kväll och jag lärde känna en del nya människor. På söndagen for jag med Fanny och hennes mamma till Mustfinn för att  simma och sola. Tyvärr gick solen dock i moln ganska snabbt så det blev inte så stekigt och blev därför inte av att simma heller. Skönt var det för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)