fredag 4 juli 2014

Huvudvärk

Vaknade klockan sex imorse med huvudvärken från helvetet. Kunde inte ligga, sitta eller stå. Sängen kändes som att den höll på att kväva mig. Inte förren jag tagit en värktablett och kommit på den brillianta idéen att lägga mig på golvet och sova kunde jag somna om. Då jag vaknade senare var huvudvärken fortfarande kvar så jag fick ta en tablett till och sedan gå ut och gå. Det brukar hjälpa mig då min huvudvärk oftast härstammar från nackont. Nu efter länken, morgonmål och dusch känner jag fortfarande av huvudvärken något men den går att leva med. Eftersom vi hittat den fullsugna fästingen i båten var förståss min första tanke då jag vaknade att den fallit från mig och jag drabbats av TBE. Låg där och tänkte hur jag sku missa hela Ruisrock och med nöd och näppe överleva min smitta, haha. Längre tror jag inte att så är fallet.

Nu sitter jag hemma och väntar att mitt hår ska torka så jag ska kunna locka det. Taggad för ikväll jajamensan!! Bilderna nedan från tidigare år.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)