torsdag 3 juli 2014

Ale G

Igår fick jag nöjet att hänga med AleG hela kvällen! Vi har inte setts sen jul (!!!) så det var en hel del att ta igen. Hon har varit på äventyr i Sydafrika och sedan hon kommit hem varit bråd med att laga film i Helsingfors. Nu är hon i alla fall hemma i Pargas hela sommaren så vi lär ska ses lite oftare än en gång i halvåret igen, haha. Vi gjorde inget speciellt, köpte med oss jordgubbar och annat gott och for och scouta den förnyade utkiksplatsen över gruvan. Den såg riktigt fräsch ut faktiskt! Verkligen något man nuförtiden kunde tänkas kunna täckas visa åt någon turistande. Då det blev kallt for vi hem till AleG och fortsatte mysa.

Av AleG fick jag låna en CD av Bastille, ett av bandena som spelar imorgon på Ruisrock vart jag är påväg. Hon har sett dem en gång och fick mig att lova att inte missa dem, så bra var de enligt henne live. Bekantar mig som bäst med skivan, känns lite monoton men kanske växer låtarna på mig ännu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)