onsdag 23 maj 2012

P-problem

Skit morgon! Jag har för fan glömt att börja min p-piller karta efter pausveckan, vilket jag borde ha gjort igår. Hade tydligen en lite för chillig dag helt enkelt. Nu sitter jag och väntar att klockan ska gå för att jag ska kunna ringa till preventivrådgivningen klockan 11 och see what's up.

Jaja, under tiden underhåller jag mig med att googla detta ämne. Hittade en lite oroväckande diskussion under rubriken "Hur länge innan man blir gravid då man slutat äta p-piller" var någon hade svarat "Förstfödde: slutade aldrig äta p-piller, glömde bara påbörja en ny karta, Nästfödde: det tog..." Typiskt google att skrämma upp en! :D

Nu ska jag hoppa i duschen för förutom att ringa till preventivrådgivningen har jag även andra planer för idag, bl.a. ska jag till frissan, till poliskontoret för att hämta mitt nya körkort och till läkaren med min pojkvän och hans onda knä.

Later alligator!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)