onsdag 30 maj 2012

Angelica Blick

Jag är en person som gärna läser bloggar. Jag skulle till och med kunna säga att jag totalt ersatt tidningar med bloggar, vem behöver Cosmo när man kan läsa underhållande och inspirerande små inlägg flera gånger om dagen? Visst har ju tidningar sin charm, nu ska det ju alltid finnas en tidning i strandkassen, på flygplanet, tågresan osv. men annars är jag inte särkilt förtjust längre. Ofta känner jag mig till och med besviken då jag köpt en tidning, vet inte riktigt varför men kanske för att det ofta känns som "same old same old". Min kompis AleG tänker säkert att vad är inte Kenzas blogg då men till mig känns det inte som samma gamla, även om jag läst den i säkert fyra år, minst 5 gånger i veckan.

Förutom Kenzas läser jag flera andra bloggar, vissa för deras underbara sinne för stil och kläder och andra för hmm... allmänt intresse typ. Bloggar jag läser av allmänt intresse tillhör ofta bekanta till mig.

Av stor-bloggarna är min absoluta favorit just nu Angelica Blick. Om jag kunde byta garderob och stilsinne med en människa här i världen sku det vara med henne. Andra bloggare vars stilar jag beundrar är Sofi Fahrmans och Wendy's.

Underbara Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)