söndag 27 maj 2012

Eurovision+Donna

Hej och Ho! På fredagen var jag och serverade samt även senare festade på Peppes mammas 50-års kalas. När Carola (Peppes mamma) och Lasse (hennes manvän, pojkvän låter för ungt) ställer till med fest kan jag ärligt medge att vi yngre blir tvåor. Herregud hur länge och mycke dom orkar supa o härja! Mina, Peppes, Johannas och Nylles ögonlock börja tynga redan vid 1 på natten medan Lasse hade fari o sova... 11 PÅ MORGONEN! Riktigt skamligt faktiskt att vi yngre beter oss som pensionärer! :D

Igår kom det ju Eurovisionen på tv (GO LOREEN!) så vi förfestade hos Fanny med den i bakgrunden och for sedan till Donna. Jag var i och för sig nykter eftersom jag kände mig smått sliten sedan fredagen, ville hem till Pargas och sova och dessutom inte kände för att lägga ut en massa pengar på en utekväll. Det var kul ändå, jag skulle till och med kunna säga att jag kanske hade mer rolit som nykter än jag ibland har då jag är full. Säkert de gånger jag är för full! ;)

Mys på balkongen före Eurovisionen

Jag och mitt nya korta hår!

Michelle, Jessica och Ale på Donna

Fina flickor samt en full Nash :D

Jag och Dahla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)