måndag 28 maj 2012

Magaluf?

Tidigare iår var det prat om att jag och Peppe, Fanny och Lasse, Anna och Mati kanske sku fara på en resa i slutet av sommaren (antagligen till Magaluf) men planerna verkade rinna i sanden. För min och Peppes del mest för att han tycker det är onödigt att fara på resa under sommaren då det en gång är vackert, varmt och allmänt trevligt här i Finland. Jag håller nog med till en viss mån men samtidigt tycker jag att det sku vara jätte kul att fara på resa med de andra och dessutom vet jag inte om jag har råd att fara på någon resa på vintern, då jag ju har hyran att betala. Nu har i alla fall diskussionerna om resan tagits upp igen och eftersom jag tvivlar att jag får Peppe med på planerna önskar jag att de andra inte heller far, haha. Mest för Peppes skull eftersom han sku ha det mycket jobbigt med en så bitter och olycklig flickvän som jag sku vara då de sku va på resan. :P

Peppe och jag i Thailand förra januari


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)