söndag 27 maj 2012

Mikko Koivu

Igår på Donna krockade jag med ingen mindre än Mikko Koivu. Jag gick med ryggen halvt vänd mot hållet vart jag var påväg för att jag talade med en kompis som gick bakom och så plötsligt stötte jag ihop med någon. Blev så häpen att jag reflexmässigt slängde iväg ett "oj, förlåt" på svenska och då jag vände mig om för att artigt titta personen i ögonen blev jag ännu mer häpen för att det var just Mikko Koivu. Han sa något i stil med "anteeks anteeks, ei se mitään" och log sitt söta leende. Har nog sett honom några gånger förut eftersom han ju bor i Åbo (då det är paus i NHL säsongen) och har stuga i Pargas men aldrig på så nära håll. Lite "starstruck" blev jag nog! :P

Foto: Jussi Nukari

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)