onsdag 7 oktober 2015

Kärringkväll

Imorgon är jag "ledig" och ska stanna hemma från jobbet för att göra en kurs på internet. Medicinering av diabetes typ II handlar den om och ska hoppligtvis vara riktigt lärorik. Diabetes är en sjukdom som har maaassor med olika mediciner och det kommer bara fler hela tiden, snabbt blir man på efterkälken om man inte just färskar upp sin kunskap med kurser som denna. Tänker inte ta någon stress med kursen dock, den behöver inte vara klar fören om en månad så jag ska möjligtvis även besöka Hullut Päivät under dagen. På kvällen ska ja möta upp min jobbkompis Cessi för att gå på Kärringkväll här i Pargas. Jag har aldrig varit på det förut, även om det nog ordnats så exakt vad det går ut på vet jag inte men i korthet har väll alla butiker på malmen kvällsöppet och så har de representanter på plats med olika erbjudanden. Någon munsbit här och där lär det också bli.

Ny höstkappa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)