tisdag 27 oktober 2015

Halloween

I helgen är jag (kanske? har inte fått någon officiell inbjudan ännu) bjuden på Halloween-party. Jag har ingen aning vad jag ska klä ut mig till! Förskottade på Halloween lite förra helgen då det var 80- och 90-tals party i Råttis. Då satsade jag i och för sig inte så mycket, eller knappt alls, farkku-kjol, mag-topp, choker och två råttsvansar i håret. Lite halvhjärtat sådär. Nu blir det ju Halloween påriktigt så jag borde lägga lite mer tid på min utstyrsel. Måste börja göra research. Och inget kladd i ansiktet som med Black Swan förra året! Behöver se respektabel ut på jobb följande dag.

Förra helgen!
Ifjol, på samma brudars Halloween-födisfest
Möjligt den sötaste Halloween utstyrlsen av alla tider!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)