torsdag 15 oktober 2015

Ful

Inte okej att lägga ut bilder av sig själv på internet i solsken! Fyfan hur jag ser ut på bilden i föregående inlägget, haha. Ikväll, liksom flesta andra kvällar har jag surfat runt på internet och sökt begagnade möbler. Vad som harmar mest är att jag legat på Skärikirppis och Köp&Sälj på Facebook som en hök i flera dagar för att sedan göra ett stort misstag ikväll. Ägna mig åt livet en timme i stället. Under den tiden har inte bara en, utan två (!) Hemnes bäddsoffor sålts. Tusan! Just sådan som jag har i sikte. I något skede blir det att bara ge upp och snällt åka till Ikea och köpa skiten. Annat jag önskar mirakulöst ska falla för mina ögon (före alla andras) är ett vackert vitrinskåp, ett gammalt klaffbord och två nattduksbord. Resten borde vi klara oss ganska långt på det vi har. Ja, förutom att en tallrikshylla vore nåt det också. Och en sänggavel. Tips tas emot!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)