torsdag 1 oktober 2015

Beslutsångest

Att fara eller inte fara på tuparet till AleT och Sabina imorgon är frågan. Tidigare var jag helt säker att jag inte sku fara eftersom jag slutar först sex på kvällen imorgon och sedan behöver ta mig till Helsingfors. Sedan fick jag mittiallt mega fiilis då jag talat med AleG och plötsligt var hela Dreamteam påväg. Sedan hände något som har med angst att göra, vilket är en ytterst smittbar känsla, och plötsligt var fiilisen borta igen. Sku kännas synd att inte fara dock, jag vill ju inte såra Alexandra. För visst sku jag bli ledsen om jag själv ordnade tuparen och inga av mina närmasta vänner sku komma. Hade det endå varit en annan helg... Vi får se hur det blir helt enkelt.

Nu till en mer bekymmerlös sak, jag har via jobbet fått en 180 kapslars Priorin att pröva! Jag som lossnar hår så in i tusan just nu ser det som en gåva från himlen. Halleluja. Nu ska här odlas hår! Priorin ska hjälpa mot håravfall, livlöst hår, skört hår, allt möjligt. Om tre månader då kuren är slut hoppas jag att ha värsta Hollywood svallet. Och har jag inte det så då vet jag att inte rekommendera det åt någon mera.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)