söndag 2 november 2014

Hej och Ho

Vi har hunnit bestämma oss för lägenhet nu och det blev sedan lägenheten vi sett på i Tennby. Där var som sagt en hel del halvfärdigt men vår vän som äger lägenheten har lovat att fixa allt det där tills vi flyttar in. Och det litar vi fullt på. En hel del arbete från min sida kommer också att krävas för att förvandla lägenheten från den ungkarlslya den är till mitt och Peppes hem men det ser jag bara som en rolig utmaning. Det ska egentligen bli ganska skönt att göra sig av med en del möbler också då alla våra möbler inte kommer att rymmas. Hoppas bara att vi får dem sålda innan flytten, ju mindre att bära desto bättre, haha. Måste aktivera mig på den fronten så småningom...

Igår var jag på Halloween party till min vän Hanna. Hon och hennes syster samt en vän till dem hade fyllt år och ordnade därför fest. Jag var inte sugen på att dricka kupiösa mängder alkohol och inte heller på att fara ut så jag for hem efter förfesten. Halloweenfest som det var klädde jag ut mig till Black Swan, huvudpersonen i filmen med samma namn.

halloween utstyrsel

makeup

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)