tisdag 18 november 2014

Helsingfors

Idag är det Tisdag och tillbaka till vardagen för mig. Igår hade ja nämligen en ledig dag, om man nu kan kalla det ledigt. Vi hade lägenhetsvisning för eventuella nya hyresgäster klockan fyra så fram tills dess spenderade jag dagen med att städa som besatt. Jag torkade skåpdörrar, väggar, lister, wc tak. Skurade wc golv, köksgolv och damsög. Tampade mattor, vädrade sängtäcken och torkade damm. Ingen kunde påstå att lägenheten var smutsig.

I helgen var vi med studieflickorna till Helsingfors. På fredagen anlände vi, efter en del dramatik, sent på kvällen till AleT och Miki var vi sku bo i helgen. De hade en jätte fin och mysig lägenhet. På lördag dag var vi på stan och på kvällen på Veronica Maggios konsert. Helgen var väldigt lyckad och jag är så glad att vi än en gång kunde samlas alla flickor. Vi är ett sånt härligt gäng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)