söndag 5 oktober 2014

Sports gym

Sitter som bäst i omklädningsrummet på gymmet i Pargas och väntar att Zumban ska börja. De har en inspirationsvecka på gång vilket betyder att man får träna en vecka för 10 euro. Veckan har hållit på sedan onsdag men hittills har jag endast varit på bodypump på torsdagen. Förutom Zumba ikväll ska jag gå på åtminstone step på tisdag. Pumpen jag var på leddes av Fannys syster Freja och jag är ännu helt öm. Ville börja gråta i något skede då stången bara inte lyfte haha.

På veckoslutet har jag gjort lite ett och annat. På fredagen var jag till Nylle och spelade spel samt tog en god tupplur, haha. Lördagen började jag med morgonlänk i sällskap av Fanny och sedan brunchade vi med pojkarna hemma hos oss. På kvällen for jag på 18 års kalas till min småkusin i Nagu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)