lördag 10 augusti 2013

Hej o ho!

Idag kom dagen då jag kände att jag semestrat tillräckligt länge och är redo för att börja blogga igen. Hipphurra! Kanske är det för att jag skaffat mig en ny telefon från vilken jag kan blogga utan att vara bunden till någon tråkig dator som jag funnit inspirationen. Den nya telefonen, första i kategorin smartphones för mig är en Samsung Galaxy SIII mini. Har inte hunnit leka med telefonen så värst mycket än men hittills är jag nöjd. Helnöjd faktiskt! Skrivandet är tyvärr ännu ett helvete men jag antar att jag blir van snart. Hoppas jag, saknar mina knappar.

Tänker inte lägga upp någon skitlång summering av vad jag gjort i sommar men månne inte det mesta klarnar kommande inlägg.

Hörs igen!
Första och ända bilden jag har på min telefon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)