måndag 26 augusti 2013

Hahahah

Såg just något av det roligaste jag någonsin sett. Haha, hade kräftskiva hos mig i helgen och det blev en hel del kräftor över. Jag har ingen aning om hur länge kräftorna hålls ätbara efter att man tinat dem men "kom igen, det är ju bara måndag" tänkte jag då min lillebror undrade om han kunde äta några. Nöjt började han skala och äta kräftor tills en som senare visade sig vara rutten stod på tur. Han slängde kräftstjärten i munnen och reaktionen efter första tuggan var obeskrivlig. Ktäftan flög ur munnen rakt på bordet samtidigt som han kastade sig efter skräpskålen och spottade flera gånger i byttan fören han steg upp och rusade efter ett glas vatten. Tydligen hjälpte det inte så värst mot smaken så utan ett ord började han blanda saft istället. Efter saften kom svororden på rad. Haha, vem viste att kräftor kunde vara så roliga. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)