onsdag 4 november 2015

Halloween

I helgen var det först super-mys med Peppe på fredagen, sedan var det allhelgona  på lördag med Halloween party på kvällen och sedan jobb och senare café på söndag. Halloween festen var hemma hos Hanna och Vera i Åbo, vi hade inte umgåtts med hela Dreamteam på fast hur länge så det var kul och förstås var det kiva att se alla andra som var på plats också. Jag bestämde mig faktiskt att ta bil till Åbo och köra hem på natten så jag nöjde mig med en cider på hela kvällen. Jag var pigg som en lärka ännu tre tiden på natten, for hem från Apollo endast för att jag kände att jag borde. Hade jag druckit hade jag säkert varit sjukt trött då redan, så orättvist. Ibland är det kul att vara nykt också, inte minst för att få en liten reality check på hur man egentligen annars beter sig, haha.

Peter Pans skugga aka Skuggan Lindqvist!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)