torsdag 26 november 2015

Glögg och julstjärnor

Nedan kommer några bilder ifrån söndags då jag och några kompisar julmyste hos mig. Först gick vi på julmarknad där vi köpte lite gott och sedan kom vi in i värmen och åt. Förstås lyssnade vi på julmusik också, inte en dag för tidigt enligt mig. Känns som att julen kommer tidigare varje år men bra det, absolut inget mig emot. På lördag är det redan lillajul och traditionell lillajuls middag hos Peppes fammo, jippiiee!

Ni som är observanta (eller känner mig väl, haha) ser säkert ett nytt ansikte på bilden nedan. Det är Aalya, min nya vän från Syrien, som jag bjudit med oss. Jag berättade ju om första gången då jag var hem till hennes familj med AleG. Sedan dess har vi stött på varann lite här och där och jag har även varit hem till dem en gång till. Tyvärr har det inte blivit av att umgås så ofta men kanske i fortsättningen. Vi blev bjudna till henne på middag på söndagen så om inbjudan fortfarande står och hon inte glömt bort det så syns vi då igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)