torsdag 11 juni 2015

Back in the game

Sitter som bäst på balkongen och sörplar cocosvatten efter ett tufft step-pass. Jag har varit praktiskt sett imobil sedan förra fredagen då jag fick flunsa. Igår kände jag mig egentligen frisk men jag vågade inte riskera att börja motionera för tidigt, då blir några dagars flunsa lätt några veckors. Man lär som tur av sina misstag. Idag körde jag dock på för så mycket kroppen gav an. Vilket kanske inte var hundra, men rätt okej endå.

Jag har haft det rätt tungt på jobbet ett par dagar nu. Vet inte om det är för att jag inte fått utlopp för mina tankar på kvällen via motion eller vad men jag har inte varit mitt bekymmeslösa själv. Små saker som någon orkar irritera sig på irriterar jag mig på att någon irriterar sig på. Vilken mening, hoppas ni förstod, haha. Just nu känns allt mycket bättre igen dock, motion gör susen för själen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)