torsdag 26 februari 2015

Torsdag

Idag har jag varit ledig från jobb. Vi har alltid en dag i veckan ledigt då vi jobbar lördag, vilket jag gör den här veckan. Ännu i sängen igår kväll hade jag stora planer för idag. Jag skulle städa, fara ut på länk, köpa biljetter till revyn, fara till Åbo och shoppa, kanske klippa mig och sedan gå på kvällskurs. Vad jag gjorde då... den listan kan göras betydligt kortare. Det går alltid såhär på mina lediga dagar. Jag borde säkert börja lägga upp schemor med exakta klockslag för att få saker gjorda. Jisses.

Kvällskursen var i alla fall ett bestämt klockslag så den gick jag inte miste om. Det var Vichys kurs angående deras vårnyheter. Riktigt trevliga produkter verkade det som. Två av produkterna fick vi hem i giftbag att pröva. En beauty deodorant och en solcreme för ansiktet som ska göra att man lättare blir brun. En produkt för mig med andra ord haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)