torsdag 12 februari 2015

Back in business

Hur kommer man tillbaka efter att inte ha uppdaterat bloggen på vem vet hur länge? Borde jag gå igenom dag för dag, veckoslut för veckoslut allt sedan jag sist uppdaterat eller är jag som ingenting. Jag väljer det sistnämnda.

Igår var en dag som jag var hög på livet. Jag hade kvällstur vilket betydde att jag hann ut och gå före jobbet, i världens skönaste väder. Solen sken, fåglarna kvittrade och det var allmänt vår i luften. Om vintern är skit är våren väl värd allt piss. Tänk om man aldrig sku få uppleva vår, i alla fall jag våljer årstider över konstant sommar när som helst.

Annars då... Ruisrock! Ellie Goulding och Veronica Maggio redan säkrade, jag ska så ha ledigt och fara! Jippiieee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar under din kommentar :)